اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان اندروید استودیو قصد داریم بصورت کوتاه و در کمترین زمان به آموزش مقدماتی اصول برنامه نویسی اندروید و آموزش اندروید استودیو بپردازیم. در دوره آموزش اندروید استودیو شما با مقدمات برنامه نویسی اندروید آشنا می شوید و می توانید از پس کارهای خودتان بر بیاید. دوره آموزش رایگان اندروید استودیو یک سکوی پرتاب است و شما آمادگی دارید تا هرچیزی را که می خواهید با یک جستجوی کوچک در اینترنت یاد بگیرید. در آموزش اندروید استودیو می خواهیم برنامه نویسی اندروید را در آخرین نسخه محیط قدرتمند اندروید استودیو آموزش دهیم. نکته مهم دوره آموزش اندروید استودیو این است که آموزش بصورت ساده، روان و همه فهم می باشد که با انجام تمرین می توانید در برنامه نویسی اندروید بسیار پیشرفت کنید. آنچه در دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو بیان خواهد شد:
دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهرداد امیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

sani

ممنون از اینکه تجربه و دانش تون رو به صورت رایگان بین افراد گذاشتید.باتشکر و احترام

AMIR SHOGHI

واقعا کارش عالیه

میثم زارع

عالی

na ta

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی