اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل عددی پیل سوختی پلیمری در Ansys fluent – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل عددی پیل سوختی پلیمری در Ansys fluent – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تحلیل عددی پیل سوختی پلیمری از مفاهیم مرتبط با حوزه مهندسی شیمی و انرژی است. پیل سوختی پلیمری یک دستگاه الکتروشیمیایی است که برای تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی استفاده می‌شود. Ansys Fluent، نرم‌افزاری قدرتمند است که ابزارها و مدل‌ها مختلفی برای تحلیل و شبیه‌سازی فرایندهای جریان سیالات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید مدل‌های ریاضی و عددی مربوط به جریان سوخت و هوا درون پیل سوختی پلیمری را تعریف و شبیه‌سازی کنید و الگوهای جریان، توزیع دما، توزیع فشار و سایر ویژگی‌های مرتبط با فرایند را درون پیل سوختی پلیمری را مورد بررسی قرار دهید و نتایج دقیقی از عملکرد دستگاه به دست آورید. پیل سوختی غشایی مبادله پروتون که پیل سوختی غشایی پلیمری (PEMFC) نیز نامیده می‌شود، نوعی پیل سوختی است که عمدتا علاوه بر کاربردهای ثابت و متحرک در کاربردهای حمل‌ونقل استفاده می‌شود. تفاوت آن‌ها شامل محدوده دما و فشار کمتر 50 تا 100 درجه سانتیگراد و یک غشای پلیمری ویژه برای هدایت پروتون‌ها است. PEMFCها برق تولید می‌کنند و عملکرد آن‌ها برعکس الکترولیز است که برق مصرف می‌کند. آن‌ها کاندیدای اصلی برای جایگزینی پیل‌های سوختی قلیایی مورد استفاده در شاتل فضایی هستند. در این آموزش، مراحل مختلف و فراخوانی ماژول‌ها را در Ansys Fluent به صورت تصویری و جزئی آموزش می‌دهد. استفاده از شرایط مرزی روش حل و دستیابی به همگرایی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت استخراج نتایج و بررسی صحت راه‌حل به طور جدی توضیح داده شده است.
دوره آموزش تحلیل عددی پیل سوختی پلیمری در Ansys fluent – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل عددی پیل سوختی پلیمری در Ansys fluent – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی