اطلاعات دوره
بررسی قابلیت های نسخه 7 سی شارپ
مسیر آموزشی

بررسی قابلیت های نسخه 7 سی شارپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره بررسی قابلیت های نسخه 7 سی شارپ در سه ساعت به بررسی قابلیت ها و ویژگی های نسخه 7 سی شارپ بصوت کامل و همراه با مثال خواهیم پرداخت. با گسترش و پیشرفت های لحظه ای در حوزه فناوری و IT، زبان های برنامه نویسی هم برای این که از این کورس پیشرفت عقب نمانند، باید آپدیت و ویرایش شوند تا بتوانند هم باگ های نسخه های قبلی خود را پوشش دهند و هم از سایر زبان های برنامه نویسی عقب نمانند. خب در این میان تیم توسعه زبان سی شارپ هم بیکار ننشستند و شروع به آپدیت و تغییر در این زبان برنامه نویسی شی گرا و قدرتمند کردند که در نسخه 7 آن را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان این زبان منتشر کردند. ویژگی های سی شارپ ۷.۰ با فرمت مختصر و کوتاه تر برای استفاده گسترده تری می آیند. این ویژگی ها در گستره وسیعی از محیط های برنامه نویسی علاوه بر طیف موبایل، پردازش سروری، سیستم های تعبیه شده (embedded) و دسکتاپ قابل حمل هستند. از جمله قابلیت های نسخه 7 سی شارپ که در این دوره بررسی می شود عبارتند از:
دوره بررسی قابلیت های نسخه 7 سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی قابلیت های نسخه 7 سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد انصاری

سلام واقعا چه قابلیت های خوبی بهش اضافه شد استاد با تشکر از این آموزش

کامران موسویان

چقد خوبه که پیگیر تغییرات زبا ن سی شارپ هستید واقعا اگه این آموزشو نمیدیدم با خیلی از کد ها آشنا نمی شدم. مرسی استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی