اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داستان پردازی با داده ها – تکمیلی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش داستان پردازی با داده ها – تکمیلی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

داستان پردازی با داده‌ها، نحوه نمایش داده‌ها به صورت اثربخش است، به گونه‌ای که بتوانیم به خوبی به قلب و ذهن مخاطبان هدف خود نفوذ کرده و اطلاعات و پیام‌هایمان را به درستی به او منتقل کنیم. قدرت داستان‌ها نه تنها در دنیای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز قابل توجه است. داستان‌پردازی با داده‌ها دنیایی متفاوت نسبت به مصورسازی داده‌ها داشته و به ما کمک می‌کند تا با شگردهای موثر و استفاده از ابزارهای مناسب، به خوبی با مخاطبان گزارشات خود ارتباط برقرار کنیم. در این آموزش سعی شده است به افرادی که به هر نوعی با داده‌ها و به نمایش گذاشتن آن‌ها سروکار داشته و از ابزارهای متنوع مصورسازی داده‌ها استفاده می‌کنند، کمک شود تا به خوبی داستان موجود در دل داده‌ها را طراحی و منتقل کنند. برای این منظور و با هدف بررسی اهمیت موضوع، ابتدا به اهمیت و چرایی داستان‌پردازی با داده‌ها پرداخته می‌شود. معرفی و بررسی کاربرد ابزارهای موثر مصورسازی داده‌ها و نحوه ارائه آنها با ویژگی‌های ظاهری مناسب نیز در این آموزش ارائه می‌شود. همچنین به بررسی چند مطالعه موردی جهت اثربخشی بیشتر آموزش و بررسی چند نمونه خوب و بد از مصورسازی داده‌ها پرداخته شده است. در نهایت ابزارهای مقدماتی و حرفه‌ای مصورسازی جهت آشنایی بیشتر با بسترها و ابزارهای مناسب داستان‌پردازی با داده‌ها نیز معرفی خواهد شد.
دوره آموزش داستان پردازی با داده ها – تکمیلی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داستان پردازی با داده ها – تکمیلی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی