اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه ‌‌محور لاراول – طراحی و ساخت وبلاگ با Laravel – پیشرفته – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه ‌‌محور لاراول – طراحی و ساخت وبلاگ با Laravel – پیشرفته – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Laravel فریمورک متن‌باز زبان برنامه‌نویسی PHP است که برای توسعه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های وب مورد استفاده قرار می‌گیرد و با ارائه یک ساختار کدگذاری منظم و ابزارهای کارآمد، توسعه‌دهندگان را در ایجاد برنامه‌های پویا و مدرن یاری می‌کند. این فریمورک از الگوی طراحی Model-View-Controller (MVC) استفاده می‌کند که به ترتیب افزایش خوانایی کد، افزایش قابلیت تست و توسعه سریع‌تر کمک می‌کند. یادگیری طراحی و ساخت وبلاگ با Laravel در سطح پیشرفته اهمیت زیادی دارد چرا که این امکان را به ما می‌دهد تا یک وبلاگ پیچیده و قدرتمند با امکاناتی همچون جست‌وجو، امنیت، بهینه‌سازی و اطلاع‌رسانی، ایجاد کنیم. یادگیری این موضوعات باعث می‌شود توسعه‌دهندگان با چالش‌هایی که در توسعه وب پیش‌رو دارند از جمله امنیت، بهینه‌سازی و ارتقای عملکرد به راحتی روبه‌رو شوند و آن‌ها را حل کنند. در این آموزش با مباحث پیشرفته توسعه وب و مدیریت یک وبلاگ پرسنلی آشنا خواهیم شد. ابتدا با اضافه کردن ویژگی‌های اضافه و افزودن تصاویر و فایل‌ها در Storage آشنا می‌شویم. سپس، چگونگی ایجاد قابلیت جست‌وجو برای وبلاگ و صفحه‌های پروفایل کاربری را بررسی می‌کنیم. در ادامه، مباحث امنیتی مانند اعتبارسنجی داده‌ها و ایجاد سیستم مدیریت نقش‌ها و دسترسی‌ها را فرا خواهیم گرفت. سپس به بهینه‌سازی و عملکرد و مباحثی مانند Cache در Laravel و بهینه‌سازی پایگاه داده می‌پردازیم. در نهایت، موضوعات مربوط به اطلاع‌رسانی و ارسال نوتیفیکیشن، ارسال و ذخیره‌ Notification و استفاده از Jobها و Queueها مورد بررسی قرار می‌گیرد و با اضافه کردن موارد سئو و نصب پکیج‌های مورد نیاز آموزش را به اتمام می‌رسانیم. 
دوره آموزش پروژه ‌‌محور لاراول – طراحی و ساخت وبلاگ با Laravel – پیشرفته – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه ‌‌محور لاراول – طراحی و ساخت وبلاگ با Laravel – پیشرفته – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی