اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جاوا اسکریپت ابتدا مباحث پایه JavaScript را می آموزید و در هر فصل یک پروژه کوچک انجام می دهید و در پروژه پایانی سامانه تست هوش را کد نویسی می کنید. این دوره آموزشی به گونه ای است که در ابتدای هرفصل، مطالب و مفاهیم پایه تدریس میشود و در انتهای هر فصل یک مینی پروژه با مطالب تدریس شده در طول فصل طراحی می شود. این مینی پروژه به کدآموزان کمک میکند تا در مطالب جدیدی که یاد گرفته اند تسلط بیشتری پیدا کنند. همچنین در هر فصل، پس از مینی پروژه، کدآموزان میتوانند در کویز مربوط به فصل شرکت کنند و از خود یک کویز بگیرند و تسلط خود را بسنجند. در فیلم های آموزشی توضیح داده می شود که این کویز را چگونه باید تهیه کنند و چگونه باید در این کویز شرکت کنند.
دوره آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

masti aghajeri

عالی

حمیدرضا درخشان

خیلی خوب بود. منتهی کیفیت ضبط صدای استاد مناسب نیست.

مجتبی مدرسی

20

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی