اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سبک شناسی در طراحی لباس – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش سبک شناسی در طراحی لباس – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سبک‌شناسی در طراحی لباس یعنی شناخت و تحلیل سبک‌های مختلف در پوشاک و مد که به طراحان کمک می‌کند تا لباس‌هایی متناسب با ترجیحات فرهنگی، اجتماعی و فردی افراد طراحی کنند. چنین فرایندی شامل بررسی تاریخچه و تاثیرات فرهنگی هر سبک و همچنین نحوه تطابق آن با نیازهای معاصر و ذائقه مخاطب می‌شود. با توجه به اهمیت شناخت سبک‌ها در طراحی لباس، آشنایی با انواع سبک لباس از اهمیت بالایی برخوردار است. سبک‌شناسی نه تنها یک ابزار برای خلق آثار هنری است، بلکه یک راهبرد برای موفقیت در صنعت مد و پوشاک است. در این آموزش، ابتدا سبک‌شناسی را تعریف می‌کنیم. سپس به معرفی سبک‌های تاریخی می‌پردازیم. در ادامه سبک‌های مدرن و معاصر را معرفی می‌کنیم. در نهایت تفاوت استایل و سبک را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش سبک شناسی در طراحی لباس – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک شناسی در طراحی لباس – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی