اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی انیمیشن با فیگما Figma – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی انیمیشن با فیگما Figma – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Figma یک ابزار طراحی رابط کاربری (UI/UX) آنلاین است. این ابزار آنلاین، به طراحان و تیم‌های طراحی کمک می‌کند تا به صورت هم‌زمان روی پروژه‌ها کار کنند. یادگیری مهارت‌های کاربردی و پروژه‌محور در محیط فیگما می‌تواند قدمی مثبت برای درک محیط کاربری، استفاده از ابزارهای نرم‌افزار، ایجاد خروجی مناسب و در نهایت کاربرد فایل خروجی خواهد بود. بسیاری از مردم جامعه به‌طور روزمره ناچار به استفاده از محیط اینترنت، سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که به نوعی با اینترنت در ارتباط است. برای جذب مخاطبان هر محصول، اعم از استفاده از اپلیکیشن بانکی، بازی تلفن همراه، سایت‌های مختلف و غیره نیاز است تا جذابیت مناسب با طراحی فکر شده‌ای در نظر گرفته شود و کار با فیگما می‌تواند هم به عنوان یک تخصص و هم به عنوان یک هنر، مخاطبان زیادی را در بازار کار گرافیک و طراحی UI/ UX و یاحتی انتشار محتوا جذب کند. در این آموزش به طور مختصر با محیط کلی فیگما آشنا خواهیم شد، از برخی از ابزاهای ساده برای تغییرات دلخواه روی یک فایل وکتور استفاده خواهیم کرد و در نهایت با استفاده از قابلیت Prototype یک انمیشن ساده را خواهیم ساخت و حالت‌های مختلف تعامل انیمیشن را با حرکت موس کاربر، مرور خواهیم کرد.
دوره آموزش طراحی انیمیشن با فیگما Figma – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی انیمیشن با فیگما Figma – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی