اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گلدوزی با دست – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش گلدوزی با دست – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

گلدوزی، هنری دستی و قدیمی است که در آن طرح‌ها و نقش‌های متنوعی بر روی پارچه با استفاده از نخ و سوزن ایجاد می‌کنند. این هنر شامل دوختن نخ‌های رنگی به شکل‌های مختلف بر روی پارچه است تا الگوها و تصاویر دلخواه ایجاد شوند. این طرح‌ها می‌توانند از ساده و ابتدایی تا طرح‌های پیچیده و هنری متنوع باشند. یکی از ویژگی‌های بارز گلدوزی با دست، دقت و جزئیاتی است که در این روش وجود دارد. در این روش دوخت‌ها با دست انجام می‌شود و هنرمند می‌تواند با کنترل کامل بر روی هر دوخت، طرح‌ها و الگوهای دقیق و ظریفی ایجاد کند. در نتیجه، اثر نهایی به‌عنوان یک اثر هنری دست‌ساز، با ارزش و منحصر به فرد به‌شمار می‌آید. در این آموزش، ابتدا به معرفی ابزارها و مواد مورد نیاز برای گلدوزی خواهیم پرداخت، سپس گام‌های اساسی گلدوزی مانند نحوه نگه داشتن سوزن، بستن گره و دوخت‌های مختلف را یاد می‌گیریم. این آموزش شامل پروژه‌های نمونه با درجه سختی متفاوت است تا بینندگان بتوانند مهارت‌های خود را تمرین کنند. همچنین نکات و ترفندهای مفید برای بهبود تکنیک گلدوزی و زیباتر شدن کارها را بیان می‌کنیم. در نهایت قاب‌بندی مناسب و گرفتن تصاویر در زوایای مختلف را فرا می‌گیریم.
دوره آموزش گلدوزی با دست – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گلدوزی با دست – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی