اطلاعات دوره
آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون

79,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 79,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون یک ربات اینستاگرام با کتابخوانه سلنیوم برای لایک کردن عکس‌، فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام با پایتون میسازیم در این دوره یک ربات اینستاگرام میسازیم که قابلیت های لایک کردن عکس ، فالو کردن افراد ، آنفالو کردن به تعداد دلخواه و رفتن به هشتگ ها در اینستاگرام را دارد. پیش نیاز دوره آشنایی با زبان پایتون است
دوره آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا احمدوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پوریا امیری

بدون متن

علی احمدی

خوب

Sajad Ka

بدون متن

poya hosseini

ممنونم از پکیج خوبتون

میلاد بهزادفر

حرف نداره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی