اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ChatGPT و Mid Journey – بررسی ۱۰ روش کسب درآمد – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ChatGPT و Mid Journey – بررسی ۱۰ روش کسب درآمد – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ChatGPT یک مدل زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی است که شرکت OpenAI آن را توسعه داده است. GPT بر اساس معماری Generative Pre-trained Transformer ساخته شده و بر اساس حجم وسیعی از داده‌های متنی کار می‌کند. سازوکار این مدل زبانی این است که کاربران سوالات خود را به صورت متنی مطرح می‌کنند و چت‌جی‌پی‌تی به آن‌ها پاسخ می‌دهد. MidJourney یکی از ابزارهای هوش مصنوعی است که به تولید تصاویر با استفاده از تکنیک‌های یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی مصنوعی می‌پردازد. این ابزار با بهره‌گیری از مدل‌های پیشرفته، از توصیفات متنی، تصاویر واقعی و هنری ایجاد می‌کند. دلایل زیادی برای یادگیری استفاده درست و کارآمد از ChatGPT و Midjourney وجود دارد. یکی از این دلایل صرفه‌جویی در زمان است که با استفاده از این ابزارها، می‌توان به سرعت و با دقت بالا محتوا و تصاویر مورد نیاز را تولید کرد. این امر به ویژه برای کسب‌وکارهایی که نیاز به تولید مداوم و متنوع محتوا دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل دیگر، کیفیت بالا و قابلیت شخصی‌سازی این ابزارها است.
دوره آموزش ChatGPT و Mid Journey – بررسی ۱۰ روش کسب درآمد – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ChatGPT و Mid Journey – بررسی ۱۰ روش کسب درآمد – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی