اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مایکروسافت اکسس 2021 Access +‌ پٰروژه ساخت دفتر تلفن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مایکروسافت اکسس 2021 Access +‌ پٰروژه ساخت دفتر تلفن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مایکروسافت اکسس، از مجموعه نرم‌افزارهای آفیس و یک سیستم مدیریت پایگاه‌داده رابطه‌ای است که برای ذخیره، مدیریت و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امنیت و کنترل دسترسی نیز یکی از دلایل مهم استفاده از مایکروسافت اکسس است. این نرم‌افزار امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف برای کاربران را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توان مطمئن شد که تنها کاربران مجاز به داده‌ها دسترسی دارند. این ویژگی به خصوص در محیط‌های کاری و سازمانی که امنیت داده‌ها اهمیت بالایی دارد، بسیار مفید است. نرم‌افزار اکسس در حوزه‌های مختلفی مانند مدیریت پروژه، مدیریت انبار، مدیریت مالی، تحلیل داده‌ها و حوزه‌های بسیار دیگری کاربردهای مختلفی دارد که علاقه‌مندان به دلیل سادگی کار و یادگیری آن به راحتی می‌توانند با تسلط بر این نرم‌افزار، شرایط شغلی و شخصی خود را بهبود دهند. در این آموزش‌، ابتدا، با رابط کاربری، نوار ابزار، کلیدهای میانبر و تنظیمات اولیه آشنا می‌شویم. در گام بعدی، به ایجاد و مدیریت جداول، فیلدها، شاخص‌ها و وارد کردن اطلاعات می‌پردازیم. سازماندهی و ارتباط جداول، کدنویسی و استفاده از پایگاه داده Northwind و SQL Server Express را یاد می‌گیریم. در ادامه، مفاهیم ماکرو، رویداد و ایجاد فرم‌های تعاملی را بررسی می‌کنیم و در نهایت، با اجرای پروژه عملی ساخت دفتر تلفن، آموخته‌های خود را برای تثبیت آن‌ها به کار خواهیم بست.
دوره آموزش مایکروسافت اکسس 2021 Access +‌ پٰروژه ساخت دفتر تلفن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مایکروسافت اکسس 2021 Access +‌ پٰروژه ساخت دفتر تلفن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی