اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هدف گذاری در شرایط بحرانی و عدم اطمینان – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش هدف گذاری در شرایط بحرانی و عدم اطمینان – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

هدف‌گذاری یکی از موضوعات جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز ما است، چراکه اگر قصد داریم رشد کنیم، تغییری در زندگی خودمان ایجاد کنیم و شرایط بهتری برای خودمان و اعضای خانواده ایجاد کنیم، نیاز به هدف‌گذاری داریم. هدف‌گذاری در شرایط بحران و سخت موضوعی است که در طی چند سال اخیر به دلیل شدت تغییرات و میزان بحران‌های ایجاد شده در کشور، بسیار نیازمند به یادگیری آن هستیم. اگر در شرایط بحرانی بخواهیم مسیر زندگی ما نسبت به دیگران بهتر باشد و شرایط بهتری را داشته باشید، باید بتوانید در تمامی شرایط رو به جلو باشید؛ اهداف درستی را برای خودتان انتخاب کنید و از همه مهم‌تر، به این اهداف نیز پایبند باشید تا به سلامت از مسیر عبور کنید. طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده، افرادی که اهداف مشخص و مکتوب دارند و روزانه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند، در آینده موفقیت‌های بیشتری خواهند داشت. تمام این مواردی که ذکر شد، اهمیت هدف‌گذاری در شرایط بحرانی و عدم اطمینان را روشن می‌سازد. در این آموزش، با هدف‌گذاری در شرایط بحرانی و سخت آشنا می‌شویم و در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم که چگونه وقتی شرایط تغییر می‌کند و بحرانی می‌شود، بتوانیم در مسیر اهداف خودمان بمانیم و انگیزه خود را از دست ندهیم تا در نهایت بتوانیم به مقصد دلخواه برسیم.
دوره آموزش هدف گذاری در شرایط بحرانی و عدم اطمینان – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هدف گذاری در شرایط بحرانی و عدم اطمینان – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی