اطلاعات دوره
فیلم آموزش HTML به همراه پروژه طراحی سایت ساده - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش HTML به همراه پروژه طراحی سایت ساده - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

5 ساعت آموزش کامل html به همراه پروژه طراحی سایت توسط علی صیفی. به همراه دانلود رایگان فیلم آموزش html وقتی حرف از طراحی وب سایت به میان می آید ذهن تمامی افراد ناخواسته به سمت زبان HTML و CSS هدایت می شوند. HTML یک زبان نشانه گذاری است، به این معنی که بخش های مختلف توسط اجزایی به نام تگ از هم جدا شده، که هر کدام دارای کاربرد و خواص مربوط خود هستند. این تگ ها به مرورگر اعلام می کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت نمایش داده شود. 
دوره فیلم آموزش HTML به همراه پروژه طراحی سایت ساده - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش HTML به همراه پروژه طراحی سایت ساده - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مانی ضیائی کیا

خیلی خوب ساده

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی