اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش پنجم (چرخه حیات) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش پنجم (چرخه حیات) - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان که بخش پنجم از آموزش برنامه نویسی اندروید است قصد داریم شما را با مبحث مهم چرخه حیات اکتیویتی در برنامه نویسی اندروید آشنا سازیم. با سلام خدمت همه دوستان عزیز در خدمت شما هستیم با بخش پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید. در این بخش قصد داریم بصورت جامع به مبحث پر اهمیت چرخه حیات اکتیویتی در برنامه نویسی اندروید بپردازیم. در برنامه نویسی اندروید هر اکتیویتی یا فرگمنتی (تا اینجای کار) یک چرخه حیات دارد. یعنی هر اکتیویتی و یا فرگمنتی در یک زمانی به وجود می آید، در یک زمانی قابل مشاهده می شود و بعد از آن کاربر می تواند با آن کار کند و در نهایت می میرد و از بین می رود. آشنایی با چرخه حیات در اندروید به ما کمک می کند که بتوانیم روی بعضی از مسائل مدیریت بهتری داشته باشیم و از بروز برخی مشکلات و یا خطاها جلوگیری کنیم. ما در این بخش یعنی بخش پنجم دوره برنامه نویسی اندروید که به صورت رایگان منتشر شده است قصد داریم با هم یک مطالعه ای در مورد چرخه حیات اکتیویتی در اندروید داشته باشیم و بعد از آن به صورت عملی وارد اندروید استودیو شده و مثال هایی را ببینیم و با callback های مختلف life cycle آشنا شویم.
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش پنجم (چرخه حیات) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش پنجم (چرخه حیات) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی