اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راه اندازی و توسعه کسب و کار در حوزه حسابداری + تکنیک های فروش و بازاریابی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی و توسعه کسب و کار در حوزه حسابداری + تکنیک های فروش و بازاریابی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار در حوزه حسابداری و مالیات، می‌توان با شرکت‌ها در مدیریت امور مالی، مشاوره مالی، خدمات مالیاتی و سایر خدمات حسابداری همکاری کرد که شامل اموری مانند تهیه صورت‌های مالی، مدیریت حساب‌های بانکی، ارائه مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری، قوانین مالیاتی و مدیریت ریسک و انجام حسابرسی‌های مالیاتی می‌شود. خدمات حسابداری و مالیاتی دقیق و به‌موقع به بهبود کارایی، سودآوری، کاهش ریسک و افزایش انطباق با قوانین کمک می‌کنند و همچنین شفافیت و اطمینان را در شرکت‌ها ایجاد کرده و به تسهیل فعالیت‌های تجاری و حمایت از رشد اقتصادی کمک خواهند کرد. پس انجام این خدمت به نحو احسن، برای کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در این آموزش، یاد می‌گیریم که چگونه باید یک کسب‌وکار موفق را در این زمینه راه‌اندازی کنیم و بتوانیم مشتریان بالقوه خودمان را بشناسیم و با آن‌ها به درستی ارتباط موثری بگیریم. در مرحله بعد، به این سوالات پاسخ خواهیم داد که چگونه باید فرایند فروش خود را تکمیل کنیم و با چه روش‌هایی و چه نکاتی می‌توانیم این کار را به درستی و خوبی انجام دهیم. سپس، درباره برندینگ کسب‌وکار حقیقی و یا حقوقی نکاتی را یاد خواهیم گرفت تا دانش و توانایی ساخت یک برند قوی در کنار کلیات اجرایی بازاریابی و فروش و تبلیغات خودمان را کسب کنیم. در نهایت، با تکنیک‌های پشتیبانی از مشتریان آشنا می‌شویم تا بتوانیم از آن‌ها سرمایه‌هایی دائمی برای کسب‌وکار خود بسازیم.
دوره آموزش راه اندازی و توسعه کسب و کار در حوزه حسابداری + تکنیک های فروش و بازاریابی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی و توسعه کسب و کار در حوزه حسابداری + تکنیک های فروش و بازاریابی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی