اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور OptiSystem – طراحی شبکه GPON با مدل فیبر به خانه FTTH – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور OptiSystem – طراحی شبکه GPON با مدل فیبر به خانه FTTH – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

حوزه ارتباطات نوری به سرعت در حال پیشرفت است. یادگیری طراحی و شبیه‌سازی GPON با نرم‌افزار OptiSystem، علاقه‌مندان را به آخرین دانش و مهارت‌های فنی که در صنعت مورد تقاضا هستند، مجهز می‌کند. با نیاز روزافزون به اینترنت پرسرعت و شبکه‌های ارتباطی قابل اعتماد، تخصص در طراحی GPON بسیار مورد توجه است. در این آموزش، با بررسی تجهیزات و استانداردهای ویژه شبکه‌های نوری غیرفعال گیگابیتی شروع می‌کنیم. در ادامه، به بررسی یک مقاله علمی اخیرا منتشرشده در زمینه ارتباطات نوری می‌پردازیم. در گام بعدی، با استفاده از نرم‌افزار OptiSystem یک شبکه GPON را برای یک منطقه مسکونی شبیه‌سازی می‌کنیم که شامل طراحی شبکه‌ای برای خدمت به ۳۲ خانه، ارزیابی هر دو حالت انتقال پایین‌دست و بالادست است. در طول آموزش، ما پارامترهای کلیدی موثر بر شبکه نوری را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنیم و مطالعات امکان‌سنجی را برای ارزیابی اجرای عملی شبکه انجام می‌دهیم.
دوره آموزش پروژه محور OptiSystem – طراحی شبکه GPON با مدل فیبر به خانه FTTH – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور OptiSystem – طراحی شبکه GPON با مدل فیبر به خانه FTTH – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی