اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی استایل Terminal با کتابخانه Rich در پایتون – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی استایل Terminal با کتابخانه Rich در پایتون – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتابخانه Rich در زبان پایتون ابزاری قدرتمند برای بهبود و زیباتر کردن خروجی‌های متنی در کنسول است. Rich امکانات متنوعی را برای قالب‌بندی و نمایش داده‌ها فراهم می‌کند؛ از جمله رنگ‌آمیزی متن، ایجاد جدول‌ها، نوارهای پیشرفت و حتی رندر کردن کدهای Markdown. استایل Terminal در طراحی و توسعه نرم‌افزار به نوعی واسط کاربری اشاره دارد که شبیه به محیط‌های خط فرمان (Command Line Interface) یا ترمینال‌های متنی است. این محیط‌ها ‌غالبا سریع‌تر و سبک‌تر از واسط‌های گرافیکی هستند. یادگیری کتابخانه Rich اهمیت زیادی برای هر برنامه‌نویسی دارد که به بهبود کیفیت و خوانایی خروجی‌های متنی در پروژه‌های خود اهمیت می‌دهد. بسیاری از اوقات، خواندن خروجی‌های ساده کنسول دشوار و گیج‌کننده است؛ اما با Rich می‌توان این خروجی‌ها را به صورت زیبا، ساختارمند و حتی رنگی نمایش داد. با این مهارت شما می‌توانید تا نه تنها دیباگ کردن و نمایش داده‌ها را آسان‌تر کنید، بلکه خروجی‌های حرفه‌ای‌تر و قابل فهم‌تری داشته باشید. در این آموزش، یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از کتابخانه Rich خروجی‌های متنی زیبا و قابل درک‌تری در کنسول پایتون ایجاد کنید. ابتدا با نحوه نصب و دستورات پایه مانند log و print آشنا می‌شوید. سپس به سراغ استایل‌بندی متن‌ها، مانند استفاده از دستورات text و rule، می‌رویم. در بخش بعد، یاد می‌گیرید چگونه جداول رنگی و منظم ایجاد کنید و آن‌ها را با اضافه کردن مرز، ردیف و ستون‌های مختلف سفارشی کنید.
دوره آموزش طراحی استایل Terminal با کتابخانه Rich در پایتون – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی استایل Terminal با کتابخانه Rich در پایتون – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی