اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دیباگ و خطایابی ChipScope در FPGA – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش دیباگ و خطایابی ChipScope در FPGA – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در روند پیاده‌سازی مدارات در FPGA، غالبا با شبیه‌سازی در کامپیوتر نمی‌توان از صحت عملکرد مدار اطمینان حاصل کرد. بنابراین ابزاری نیاز است تا بتوان سیگنال‌های داخلی FPGA را در حین اجرای عملی کد، مانیتور کرد. همچنین گاها در پروژه‌های عملی نیاز است تا FPGA برای انتقال یک‌سری فرمان و داده از PC، با کامپیوتر ارتباط برقرار کند. طراحان آماتور معمولا این کار را با نوشتن کدهای زیاد و سخت انجام می‌دهند و اکثرا نمی‌توانند تمام قسمت‌های مدار را در حین اجرای کد تست کنند. اما طراحان حرفه‌ای با نرم افزار ChipScope بدون کدنویسی و با كمترین زمان ممكن این كار را به راحتی می‌توانند انجام دهند. بنابراین در صورت کار بر روی پروژه‌های نسبتا بزرگ و حرفه‌ای، یادگیری نكات عملی استفاده از نرم‌افزار ChipScope از اهمیت بالایی برخوردار است. در این آموزش، ابتدا به بررسی کلی نرم‌افزار ChipScope می‌پردازیم و سپس به صورت پروژه عملی، تنظیمات IPCORE موردنیاز در نرم‌افزار ISE 14.7 را بررسی می‌کنیم. اکثر نکات کاربردی استفاده از نرم‌افزار ChipScope در غالب یک پروژه ساده روی FPGA بررسی می‌شود.
دوره آموزش دیباگ و خطایابی ChipScope در FPGA – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیباگ و خطایابی ChipScope در FPGA – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی