اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استخراج داده‌ های بورس تهران از سایت TSETMC با پایتون + طراحی اپلیکیشن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش استخراج داده‌ های بورس تهران از سایت TSETMC با پایتون + طراحی اپلیکیشن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بازار بورس اوراق بهادار تهران (TSE) به عنوان قلب تپنده اقتصاد ایران، گنجینه‌ای از داده‌های ارزشمند را در خود جای داده است. تحلیل دقیق این داده‌ها، کلید موفقیت در سرمایه‌گذاری و معاملات هوشمند به شمار می‌رود. در این جا است که پایتون، زبان برنامه‌نویسی محبوب و قدرتمند، به یاری شما می‌آید. با استفاده از کتابخانه‌ها و ابزارهای تخصصی پایتون، می‌توانید به طور خودکار و آسان به انبوه داده‌های TSETMC دسترسی پیدا کنید و به استخراج آن‌ها برای تحلیل و معاملات خود بپردازید.
دوره آموزش استخراج داده‌ های بورس تهران از سایت TSETMC با پایتون + طراحی اپلیکیشن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استخراج داده‌ های بورس تهران از سایت TSETMC با پایتون + طراحی اپلیکیشن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی