اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عیب یابی الکتروموتورها – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش عیب یابی الکتروموتورها – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

الکتروموتور یا موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. این تبدیل انرژی از طریق تولید میدان مغناطیسی در داخل موتور و ایجاد نیروی چرخشی انجام می‌شود. اجزای اصلی الکتروموتورها شامل سیم‌پیچ‌ها، هسته مغناطیسی و روتور می‌شود که در کنار هم با دریافت جریان الکتریکی باعث چرخش محور موتور می‌شوند. عیب‌یابی الکتروموتورها را می‌توان از مهارت‌های ضروری برای تکنسین‌ها و مهندسی برق عنوان کرد. نقش مهم الکتروموتورها در صنایع مختلف باعث می‌شود تا بحث توانایی تشخیص و رفع عیوب آن‌ها مورد اهمیت باشد. از علل رایج خرابی الکتروموتورها، می‌توان عیوب مکانیکی، الکتریکی، حرارتی و عوامل خارجی را نام برد. کار با الکتروموتورها یکی از مشکل‌ترین کارها در صنعت است که چالش‌های فراوانی نیز به همراه دارد. در این آموزش ابتدا با الکتروموتور آشنا می‌شویم. سپس اصول و قوانین الکتریکی و پلاک موتور و مفاهیم مرتبط با آن را یاد می‌گیریم. در ادامه به عیب‌یابی موتورهای الکتریکی می‌پردازیم. در نهایت کنترل سرعت و حفاظت از موتورهای الکتریکی را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش عیب یابی الکتروموتورها – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عیب یابی الکتروموتورها – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی