اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور اتوکد – ترسیم سه بعدی پله گردان – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اتوکد – ترسیم سه بعدی پله گردان – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پله گردان یا مارپیچ یکی از انواع پله‌های پرکاربرد در معماری مدرن و کلاسیک است که به دلیل شکل پیچیده و منحصر به فرد خود، نیازمند دقت و مهارت بالایی در طراحی و ساخت است. طراحی سه‌بعدی این نوع پله‌ها در اتوکد، به مهندسان و معماران امکان می‌دهد تا به‌طور دقیق و با جزئیات کامل، طرح‌های خود را پیاده‌سازی کنند و قبل از اجرا، مشکلات و چالش‌های احتمالی را شناسایی و برطرف کنند. در دنیای معماری و مهندسی، استفاده گسترده از نرم‌افزار اتوکد به تسلط بر این ابزار ارزش زیادی می‌بخشد و شانس استخدام را در شرکت‌های مرتبط افزایش می‌دهد. پروژه ترسیم پله گردان به عنوان نمونه‌ای عملی، می‌تواند به کارفرمایان توانایی‌های شما در انجام پروژه‌های پیچیده را نشان دهد. همچنین با یادگیری اصول اتوکد، می‌توان در تیم‌های طراحی بزرگ مشارکت کرده و به طور موثر در پروژه‌های گروهی همکاری کرد. در این آموزش، با مبانی و اصول اولیه طراحی در محیط دوبعدی و سه‌بعدی اتوکد آشنا می‌شویم و سپس به‌صورت مرحله‌به‌مرحله فرایند طراحی پله‌های گردان را یاد می‌گیریم. ابتدا، با مبانی اولیه و دستورات دوبعدی در اتوکد آشنا می‌شویم. این بخش شامل آشنایی با ابزارها و فرمان‌های پایه‌ای نرم‌افزار، تنظیمات اولیه و نحوه ایجاد محیط کاری مناسب برای ترسیم دو‌بعدی است. در ادامه، مبانی اولیه و مفاهیم پایه‌ای طراحی سه‌بعدی در اتوکد را یاد می‌گیریم و با نحوه استفاده از فرمان‌های مختلف برای ایجاد حجم‌های سه‌بعدی که قابل استفاده در نرم‌افزارهای دیگر نیز هستند، آشنا می‌شویم.
دوره آموزش پروژه محور اتوکد – ترسیم سه بعدی پله گردان – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اتوکد – ترسیم سه بعدی پله گردان – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی