اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایلاستریتور Adobe Illustrator – کار با نکات کاربردی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ایلاستریتور Adobe Illustrator – کار با نکات کاربردی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم‌افزار ایلوستریتور یکی از قدرتمندترین و بهترین ابزارهای طراحی برداری است که طراحان گرافیک و تصویرسازان برای خلق آثار هنری و گرافیکی حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. ایلوستریتور ابزاری ایده‌آل برای طراحی لوگوها و آیکون‌های با کیفیت بالا است. طراحان می‌توانند شخصیت‌های کارتونی یا واقع‌گرایانه را با استفاده از برنامه ایلوستریتور طراحی کنند. در این فرادرس، ابتدا با استفاده از ابزار Mesh یاد می‌گیریم که چگونه متن و لوگوهای متفاوت و خلاقانه‌ای را طراحی کنیم؛ سپس با ابزار Transform آشنا می‌شویم و به کمک آن، اشکال پیچیده و جالبی را طراحی می‌کنیم. در ادامه، با استفاده از ابزار Blend تکنیک‌های طراحی لوگو و اشکال خلاقانه‌ای را یاد می‌گیریم و در آخر با پنج تکنیک موثر در ایلوستریتور و کلیدهای میانبر مهم آن برای طراحی بهتر و آسان‌تر آشنا می‌شویم.
دوره آموزش ایلاستریتور Adobe Illustrator – کار با نکات کاربردی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایلاستریتور Adobe Illustrator – کار با نکات کاربردی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی