اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تصویرسازی با ایلوستریتور Adobe Illustrator – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تصویرسازی با ایلوستریتور Adobe Illustrator – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تصویرسازی یعنی بیان خلاقانه تصاویر که به جهت برقراری ارتباط مخاطب با یک داستان، ایده یا ارائه تصویری خلق می‌شود. این تصاویر می‌توانند با استفاده از طیف وسیعی از مدیوم‌ها، از جمله طراحی، نقاشی، عکاسی، گرافیک کامپیوتری و سایر موارد ایجاد شوند. تصویرسازی یک هنر قدرتمند است که می‌تواند برای برقراری ارتباط با مخاطبان، انتقال ایده‌ها و خلق تجربیات بصری جذاب استفاده شود. ایلوستریتور یا Adobe Illustrator نرم‌افزار برداری ویرایش و طراحی گرافیک است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته است که در طراحی لوگوها، آیکون‌ها، تصاویر وکتور، پوسترها، بروشورها و سایر عناصر گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این آموزش، یاد می‌گیریم که پیش‌طرح‌هایی که به کمک مداد روی کاغذ طراحی کردیم را به کمک ابزارهای مختلف ایلوستریتور طراحی کنیم و در ادامه به صورت مرحله‌به‌مرحله و با توضیحات کامل و با کمک تکنیک‌‌ها، ابزارها و افکت‌های مختلف این برنامه تصویرسازی‌های خود کامل می‌کنیم.
دوره آموزش تصویرسازی با ایلوستریتور Adobe Illustrator – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تصویرسازی با ایلوستریتور Adobe Illustrator – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی