اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره تعامل و بازگشت ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره تعامل و بازگشت ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:شان کلووز5
  • زمان:16 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره تعامل و بازگشت ریفورج یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در هر کسب‌وکاری، جذب و حفظ مشتری یا کاربر است. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار شما چه محصول یا خدماتی را ارائه می‌کند، در هر صورت شما باید نحوه جذب و حفظ کاربر را یاد بگیرید. «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی به درک، سنجش و ارتقا بازگشت مشتری یا Retention می‌پردازد و این مفهوم را از طریق فعال‌سازی، تعامل و احیای کاربر یاد می‌دهد. آن‌چه در دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی، مفهوم Retention یا بازگشت کاربر را با توجه به اصول اولیه محصول شما تعریف، اندازه‌گیری و تحلیل می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید زمان فعال‌سازی مشتری و معیارهای محصول را تعریف کنید، مسیر فعال‌سازی مشتری را تحلیل کنید و نقطه‌های مانع اصلی مشتری را شناسایی کنید. به‌علاوه، شما با گذراندن این دوره می‌توانید استراتژی‌های مختلف برای شناسایی و تعریف عادت‌های کاربرها را درک و تحلیل کنید. تعریف استراتژی‌های مناسب، شناسایی سنجش‌های متناسب با استراتژی محصول و تحلیل تعامل با هدف یافتن فرصت‌های جدید از مطالب «دوره تعامل و بازگشت» هستند. در نهایت، شما متوجه می‌شوید که چگونه کاربرهایی با تعامل کم را به کاربرهایی با تعامل بالا تبدیل کنید.
دوره دوره تعامل و بازگشت ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط شان کلووز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تعامل و بازگشت ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی