اطلاعات دوره
ساخت ربات تلگرام با پایتون - مقدماتی
مسیر آموزشی

ساخت ربات تلگرام با پایتون - مقدماتی

36,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 36,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون قصد داریم ساخت ربات تبچی cli را با استفاده از کتابخانه pyrogram بصورت پروژه محور آموزش دهیم. در دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با پایتون، ساخت ربات تبچی را آموزش خواهیم داد. تبچی یک ربات تبلیغاتی است که بنر را در گروه هایی که آن را عضو کرده ایم ارسال و جذب ممبر می کند. در کل می توان ربات های تلگرامی را به دو دسته ی اصلی api و cli تقسیم بندی کرد. در دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون آموزش ساخت ربات به صورت cli را خواهیم گفت و در آن از مشهور ترین کتابخانه ی پایتون برای ساخت ربات های تلگرامی یعنی pyrogram استفاده می کنیم که در گیت هاب بسیار محبوب بوده و به خوبی پشتیبانی می شود. آنچه در دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون بیان خواهد شد:• معرفی کتابخانه ی pyrogram• کد نویسی و ساخت ربات تبچی• آشنایی با کنترل پیام ها و Filters‎ ها • کار با متد join• آشنایی با ارورها و برطرف کردن آن ها• تنظیم بنرهای تبلیغاتی • تعریف دستور join و کار با redis• لفت دادن از گروه با متد leave و کار با دیتابیس redis
دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین ایزدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 36,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Saeed M

یک قسمت از آموزش بین قسمت هفت و هشت جا افتاده، آموزش ناقصه و علاوه بر اون قسمت پایین و بالای آموزش ضبط نشده است در تمام طول دوره .

حسین ایزدی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی