اطلاعات دوره
آموزش جامع گیت - مدیریت پروژه برنامه نویسی با Git
مسیر آموزشی

آموزش جامع گیت - مدیریت پروژه برنامه نویسی با Git

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش ویدیویی به صورت جامع نحوه استفاده از گیت برای مدیریت پروژه برنامه نویسی آموزش داده می شود، استفاده از گیت هاب برای پروژه های بزرگ واجب است. بسیاری از برنامه نویسان از گیت برای مدیریت پروژه های خود استفاده می کنند. اگر قرار باشد روی یک پروژه بزرگ برنامه نویسی کار کنید مسلما به Git احتیاج پیدا خواهید کرد. گیت هم میتواند به شدت کمک کننده باشد و هم به شدت آزاردهنده! اگر بتوانید از گیت به صورت اصولی استفاده کنید قطعا کار شما را خیلی راحت تر می کند و می توانید به راحتی پروژه های خود را مدیریت کنید اما اگر به صورت صحیح و اصولی استفاده نکنید حتی در برخی شرایط کار شما و همکاری تیمی را سخت تر می کند.  استفاده اصولی از گیت برای مدیریت پروه های برنامه نویسی، نیازمند آموزش اصولی است. در این دوره آموزشی سعی ما بر این بوده که به صورت صحیح گیت را به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید به صورت اصولی از آن در پروژه خود استفاده کنید.
دوره آموزش جامع گیت - مدیریت پروژه برنامه نویسی با Git دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع گیت - مدیریت پروژه برنامه نویسی با Git را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرمین اسلامی

بدون متن

حامد خیرآبادی

با خسته نباشید

مجید نظری

مطلبی مرتب و فهم ساده داشت و بسیار مفید بود ولی صدا بسیار بد و پر از پارازیت

محمد علی هادی خواه

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی