اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید با سی شارپ - زامارین بخش اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید با سی شارپ - زامارین بخش اول - مقدماتی

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با سی شارپ، شما با c# در ویژال استدیو یک اپلیکیشین اندروید می سازید، ابزار مورد استفاده زامارین اندروید می باشد. در این دوره آموزشی برای برنامه نویسی اندروید با سی شارپ از زامارین استفاده می کنیم، زامارین کمک می کند که شما با کد سی شارپ برای اندروید و ios و ویندوز فون برنامه بسازید. در این مقاله بیشتر در مورد زامارین بخوانید- زامارین چیست - آنچه در بخش مقدماتی دوره آموزش جامع زامارین اندروید خواهید آموخت: • آشنایی با مقدمات زامارین • مقایسه زامارین با جاوا • بررسی امکانات و قابلیت های زامارین• معرفی چرخه حیات – نمایش پیغام در صفحه• کار با ابزار button• کار با ابزار textview، edittext، checkbox، radiobutton، togglebutton، switch، imageview، gridview، spinner، ratingBar، Datetime، autocomplete، seekbar• کار با ابزار وب ویو• کار با ابزار tabhost
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با سی شارپ - زامارین بخش اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با سی شارپ - زامارین بخش اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد مسعودی

حدود یک ماه بود میخواستم شروع به آموزش زامارین کنم اما در نصب شبیه ساز مشکل داشتم. که با آموزش اصولی از ابتدا آقای سهولی کل مشکلات اوکی شد و الان در حال آموزشم

اشکان مطاعی

بسیار عالی بود

Saeed

عالی

hadis yari

خیلی خوب و جامع توضیح دادن

متین محمدی

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی