اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android (آموزش فارسی b4a) - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android (آموزش فارسی b4a) - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزش فارسی شما با برنامه نویسی اندروید با Basic4Android آشنا می شوید و به سادگی میتوانید برنامه اندروید با b4a بسازید-با دانلود آموزش در این مجموعه آموزشی برنامه نویسی اندروید را با استفاده از نرم افزار Basic4Android یا بیسیک فور اندروید به زبان فارسی در سطح های مقدماتی و متوسطه و به صورت پروژه محور به شما آموزش می دهم و شما دوستان خوب بدون هیچ پیش نیازی، می توانید برنامه نویسی اندروید با Basic 4 Android را برای سیستم عامل اندروید را تا سطح متوسطه، یاد بگیرید و انواع برنامه های دلخواه خود را بسازید و در مارکت های مختلف منتشر کنید.  با توجه به گسترش بسیار زیاد سیستم عامل اندروید و محبوبیت بینظیر آن در بین کاربران ایرانی ، زمینه بسیار خوبی برای کسب درآمد توسعه دهندگان و برنامه نویسان اندروید، فراهم آمده است. سرفصل های کل دوره آموزش فارسی b4a را در زیر مشاهده می کنید همچنین توضیحات هر قسمت هم درون همان قسم آمده است که شما با کلیک بر روی دکمه توضیحات می توانید توضیحات متنی هر قسمت را مشاهده کنید. 
دوره فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android (آموزش فارسی b4a) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی سافت آی آر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android (آموزش فارسی b4a) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا ستایش

آموزش هاتون واقعا بی نظیرن خیلی خوب آموزش میدید من که تازه شروع کردم اصلا فکر نمیکردم یاد بگیرم عالی هستید

امیر حسین میرکی

عالی بود

عماد موسوی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی