اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش اول - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید، به آموزش کاتلین برای ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید و مبانی و مفاهیم اولیه این زبان برنامه نویسی خواهیم پرداخت.  سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل محبوب در جهان است و برنامه نویسی آن هم در بین جامعه برنامه نویسی محبوبیت ویژه ای دارد. برای برنامه نویسی اندروید زبان های بسیاری وجود دارد. مانند سی شارپ، جاوا، کاتلین و بسیاری دیگر. از بین تمام آن ها جاوا و کاتلین بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. چون گوگل به عنوان صاحب سیستم عامل اندروید از این دو پشتیبانی می کند. تا چندی پیش جاوا به عنوان زبان رسمی برنامه نویسی اندروید شناخته می شد. ولی اخیرا گوگل زبان کاتلین را هم برای این کار معرفی کرده است و پیشنهاد داده است که از آن استفاده کنیم. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده کاملا جای جاوا را بگیرد. کد های نوشته به زبان Kotlin به مراتب کمتر و کوتاه از زبان جاوا هستند‌. همچنین خطاهای برنامه نویسی با کمک این زبان بسیار کاهش می یابد و همچنين سرعت آن افزایش پیدا می‌کند. 
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد امین رجبی

بسیار عالی و کاربردی ممنون از آموزش خوبتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی