اطلاعات دوره
فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور - پیشرفته

23,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 23,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش شما کار با کتابخانه رتروفیت Retrofit در اندروید اتصال اپلیکیشن به سرور ارسال درخواست http برای وب سرویس هایی که با Rest Api‌ پیاده سازی شدند یکی از مهمترین بخش های برنامه نویسی اندروید مبحث ارتباط با سرور است که تقریبا 95 درصد اپلیکیشن هایی که ساخته می شود باید با سرور ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی را به سرور ارسال و از سرور دریافت کنند که شما در دوره آموزش رتروفیت در برنامه نویسی اندروید کار با این کتابخانه را به صورت کامل و جز به جز آموزش می بینید. برای این کار شما میتوانید از کدهای خام استفاده کنید و کدهای بسیار زیادی را پیاده سازی کنید تا بتوانید به سرور متصل شوید. اما کتابخانه هایی برای این کار ساخته شد که برنامه نویسان زیادی از آنها استفاده کردند تا در نهایت منجر به این شد که گوگل هم آنها را تایید کند و به آنها برچسب استاندارد بزند. از بین کتابخانه هایی که در طی چند سال ساخته شده دو کتابخانه جایگاه خود را بدست آوردند و تقریبا تمام برنامه نویسان از آنها استفاده می کنند. یکی کتابخانه volley که با آن در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید آشنا شدید و دیگری کتابخانه رتروفیت است که برای برقراری اتصال به سرور از کتابخانه معروف OkHttp استفاده می کند و جای خود را در میان برنامه نویسان و شرکت های برنامه نویسی برای استخدام باز کرده است. 
دوره فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Vahid

با سلام. صدا ویدیو های آموزش retrofit دچار مشکل می باشد. لطفا صدا رو درست کنید.

محمد مهدی دیب مهر

عالی

علیرضا امیدوند

آموزش خوب و مفیدی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی