اطلاعات دوره
آموزش فیلمنامه نویسی – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش فیلمنامه نویسی – تکمیلی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود الیاسی5
  • زمان:3 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک هنر سینما، امروزه نه تنها یکی از بهترین شیوه‌های پر کردن اوقات فراغت جوامع، بلکه ابزاری مهم برای انتقال بسیاری از مفاهیم دینی، اجتماعی، سیاسی و… است، لذا ضروری است برای تاثیرگذاری بیشتر این هنر به عناصر تشکیل‌دهنده سینما توجه ویژه‌ای گردد و صد البته مهمترین عنصر سینما، هنر فیلمنامه‌نویسی است. هدف ما در این فرادرس پرداختن به دو مقوله فرم و ساختار فیلمنامه متناسب با جدیدترین مفاهیم مربوط به آموزش فیلمنامه‌نویسی در دنیا است.
دوره آموزش فیلمنامه نویسی – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود الیاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلمنامه نویسی – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ملینا

خیلی روان توضیح داده بودن قشنگ مباحث رو متوجه شدم.

mostafa

با سلامو عرض ادب و احترام و خسته نباشید میگم خدمت استاد و تمام دست اندرکاران، عرض شود بنده چند تکه کوتاه از آموزش ها را در سایت دیدم که خیلی با صراحت و پر مفهوم بوده و آموزش کاملشو هم گرفتم، به همه دوستان و علاقه‌مندان پیشنهاد میکنم حتما این دوره آموزشی را بگیرن و آموزش ببینند عالی هستن دست استاد درد نکنه، به امید موفقیت های روزافزون.

علیرضا

سلام خوبه و کاشکی تمرکز زیاد رو هر فصل می‌کرد و چندین مثال پی در پی می زد . 

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی