اطلاعات دوره
فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کدنویسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کدنویسی - مقدماتی

16,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 16,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی می خواهیم نحوه طراحی و ساخت یک اپلیکیشن موبایل را بدون کد نویسی آموزش دهیم.-با دانلود آموزش با توجه به رونق روزافزون تلفن‌های همراه در جهان، سیستم‌عامل اندروید که بهترین و رایج‌ترین سیستم عامل همراه است نیز از رونق زیادی برخوردار است. پس در نتیجه برنامه‌ها و بازی‌هایی که برای اندروید ساخته می‌شود هم رونق بسیاری پیدا کرده و سازندگان این برنامه‌ها و بازی‌ها هم درآمد گزافی دارند! برنامه‌نویسی اندروید امروزه به یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین شغل‌ها تبدیل شده است.  ما در این دوره قصد داریم به که بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه نویسی، برای اندروید برنامه بسازیم و شما را وارد بازار کارکنیم. 
دوره فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کدنویسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمود شاهسواری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 16,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کدنویسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بیتا کز

مرسی

fatemeh

محتوای دوره عالی بود ممنون از شما اپلیکیشن ساخته شده چجور میتونه در لیست برنامه هایرو بروزرسانی پلتفرمی مثل کافه بازار قرارر گیرید

محمد حسن

سلام به مدرس عزیز واقعا این دوره آموزشی عالی و پر از نکته بود من در 2جلسه هستم ولی اینقدر عالی بود و کیف کردم سریع خواستم نظرم رو بگم این رو می دونم که بقیه قسمت ها عالی خواهد بود

mostafa

با وجود اینکه هزینه اموزش واقعا پایین هست مطالب مفیدی یاد گرفتم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی