اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی فارسی سازی قالب وردپرس - بخش دوم - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی فارسی سازی قالب وردپرس - بخش دوم - مقدماتی

17,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 17,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بعد از راستچین کرد قالب در بخش دوم آموزش، قسمت های انگلیسی قالب را ترجمه می کنیم.آموزش wordpress امیدوارم حالتون خوب باشه. در این دوره آموزشی به نحوه فارسی کردن متن های انگلیسی پوسته می پردازیم و قسمت هایی که به انگلیسی نوشته شده بود را به فارسی ترجمه کرده ایم. امید وارم با مشاهده این دوره آموزشی بتوانید پوسته مورد نظرتون رو بدون هیچ مشکلی فارسی سازی بکنید و در وبسایت هاتون از آن استفاده کنید.
دوره آموزش ویدیویی فارسی سازی قالب وردپرس - بخش دوم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط آریا سیداحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 17,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی فارسی سازی قالب وردپرس - بخش دوم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا بش

من راضی بودم. مثل قسمت اول

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی