اطلاعات دوره
آموزش ساخت ربات با اسکرچ برای کودکان
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ربات با اسکرچ برای کودکان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو ساخت ربات با اسکرچ برای کودکان قصد داریم به آموزش ساخت ربات ساده برای کودکان بدون نیاز به برنامه نویسی با استفاده از نرم افزار اسکرچ بپردازیم. اسکرچ یک زبان برنامه نویسی برای کودکان است که بصورت تصویری یا ویژوال طراحی شده است. این زبان در سال 2007 توسط تیم ام آی تی به بازار عرضه شد، هدف برنامه نویسان تولید یک زبان که کارکردن با آن ساده باشد بود. برنامه نویسان با الهام گرفتن از روش های بازی کودکان با لگو قطعات خانه سازی که با استفاده از آن کودکان می توانند سازه های مختلفی ایجاد کنند. سعی کردند مفاهیم اصلی برنامه نویسی را در قالبی بصری و همچون ساخت یک خانه با لگو آموزش دهند. کودکان نیازی به نوشتن یک خط کد هم ندارند و کدها در قالب شکل های مختلف در مقابل کودکان قرار می گیرد. در آموزش برنامه نویسی ربات با اسکرچ، آموزش ساختن ربات بدون نیاز به برنامه نویسی و بدون نیاز به یادگیری زبان انگلیسی توسط نرم افزار اسکرچ را خواهید آموخت و در نهایت یک ربات بازی را خواهید ساخت.
دوره آموزش ساخت ربات با اسکرچ برای کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرعلی یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ربات با اسکرچ برای کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی