اطلاعات دوره
دوره رایگان آموزش کدنویسی سریع با Emmet - متوسط
مسیر آموزشی

دوره رایگان آموزش کدنویسی سریع با Emmet - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کد نویسی سریع از نصب پلاگین Emmet در ادیتورهای Sublime Text و Brackets و Atom تا آموزش کدنویسی با استفاده از پلاگین Emmet آموزش داده شده است. پلاگین Emmet به برنامه نویسان کمک می کند که سریع تر کد نویسی کنند. این پلاگین روی ویرایشگرهای متن html مثل Sublime Text و Brackets و Atom نصب می‌شود و به شما کمک می‌کند با تایپ کمتر، کدهای بیشتر و منظم‌تری بنویسید. این افزونه در اکثر ویرایشگرهای متن معروف قابل نصب است.
دوره دوره رایگان آموزش کدنویسی سریع با Emmet - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان آموزش کدنویسی سریع با Emmet - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی