اطلاعات دوره
آموزش کامل کار با دیتابیس SQLite
مسیر آموزشی

آموزش کامل کار با دیتابیس SQLite

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، کار با دیتابیس SQLite را به طور کامل آموزش می بینید SQLite یک دیتابیس داخلی است و در اپلیکیشن‌های اندروید و دسکتاپ استفاده میشود اس‌کیوال لایت یا سی‌کوئل لایت ( SQLite) یک سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای کم حجم (در حدود ۳۵۰ کیلوبایت) که به زبان سی در قالب یک کتابخانه نوشته شده است و یک پایگاه داده‌های رابطه‌ای به حساب می‌آید.  مدرس این دوره تقضای عرضه رایگان آموزش sqlite را داشتند در حالی که پیش از این، این آموزش با مبلغ 25000 تومان به فروش می رسید. این دوره آموزش پروژه محور است که در درس آخر در 34 دقیقه یک پروژه با sqlite پیاده سازی پیاده سازی می شود تا نکات آموزش داده شده برای دانشجویان تثیبت شود.
دوره آموزش کامل کار با دیتابیس SQLite دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین جواهری کیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل کار با دیتابیس SQLite را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

منصور قاسمی

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی دوره آموزشی بسیار خوبی است و با بیان شیوائی ارائه شده است از اینکه زحمت می کشید و این دوره ها را در اختیار دیگران قرار می دهید تشکر می کنم

zahra

خیلی خیلی عالی مرسی

مجتبی

با بیان خوبی ارائه شده است محتوا هم خوب است تشکر از دوره

saeed sh

ممنون خیلی عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی