اطلاعات دوره
دوره آموزش کامل وردپرس (wordpress) برای راه اندازی یک سایت
مسیر آموزشی

دوره آموزش کامل وردپرس (wordpress) برای راه اندازی یک سایت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش وردپرس از مقدماتی تا جایی که شما بتوانید برای خود یک وب سایت خوب ایجاد کنید پیش می رویم و با بیشتر بخش های wordpress آشنا می شوید. در این دوره آموزش وردپرس به طور کامل به آموزش قسمت های مختلف وردپرس می پردازیم و به طور کامل کار با وردپرس آموزش داده می شود و سعی می کنیم که به زبان ساده هر یک از قسمت ها را در یک درس توضیح دهیم تا در وقت شما کاربران صرفه جویی نماییم و هر کس آنچه نیاز دارد را بیاموزد. در این دوره به آموزش نحوه نصب wordpress (به صورت آفلاین و  آنلاین) و نحوه کار با محیط آن را یاد خواهیم گرفت. همین طور این آموزش در دو فصل تهیه شده برای کسانی که علاقه مند به یادگیری نسخه انگلیسی و فارسی وردپرس هستند.
دوره دوره آموزش کامل وردپرس (wordpress) برای راه اندازی یک سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش کامل وردپرس (wordpress) برای راه اندازی یک سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

عالی

marzieh

عالی

محمد پیراینده

عالی

محمدرضا طیوریخواه

از شما تشکر می کنم آقای طوفانی آموزش تان واقعاً عالی وباکیفیت بود.

مهری ستوده

مثل همیشه عالی بود، روان ساده همراه با طنز استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی