اطلاعات دوره
فیلم آموزش پروژه محور ساخت ربات تلگرام با زبان c# - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش پروژه محور ساخت ربات تلگرام با زبان c# - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی قصد داریم با زبان C# یک ربات تلگرامی حرفه ای طراحی کنیم.-با دانلود رایگانبه زبان فارسی تلگرام از محبوب ترین مسنجر ها یا ابزار پیام رسانی برای دستگاه های هوشمند هستند ، چند وقتی است ربات ها در تلگرام محبوبیت زیادی را بدست آورده اند. روبات تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه است که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام طراحی شده است. کاربران میتوانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات های تلگرام در ارتباط باشند، این ارتباط میتواند در یک مکالمه شخصی و یا در یک گروه ایجاد شود. شما میتوانید ربات خود را با استفاده از API تلگرام و از طریق درخواست های HTTPS مدیریت کنید.
دوره فیلم آموزش پروژه محور ساخت ربات تلگرام با زبان c# - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن سلمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش پروژه محور ساخت ربات تلگرام با زبان c# - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما عیسی زادگان

عالی فوق العاده

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی