اطلاعات دوره
فیلم آموزش انجام کارهای روزمره با خط فرمان (ترمینال) لینوکس
مسیر آموزشی

فیلم آموزش انجام کارهای روزمره با خط فرمان (ترمینال) لینوکس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزشی از طریق خط فرمان لینوکس کارها روزمره خودمون مثل: پخش آهنگ، وبگردی، پخش فیلم با زیرنویس، مشاهده عکس رو انجام می دهیم-با دانلود رایگان در این دوره یاد میگریم که به آسونی از طریق خط فرمان یا همان ترمینال لینوکس کارهای روزمره خودمون رو انجام بدیم یاد میگریم آهنگ پخش کنیم وبگردی کنیم فیلم با زیرنویس نگاه کنیم و تصاویرمون رو ببینیم.  
دوره فیلم آموزش انجام کارهای روزمره با خط فرمان (ترمینال) لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیا حامدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش انجام کارهای روزمره با خط فرمان (ترمینال) لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Sayid Yarmohammadi

واسه من مبتدی جالب بود ولی اگه اطلاعات بیشتری ارایه میدادند (ویدیوهای بیشتر یا زمان این ویدیو طولانی تر بود) عالی بود .... در هرصورت ممنون بایت سخاوتتون و آموزشی که دادید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی