اطلاعات دوره
آموزش اسکرچ رایگان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اسکرچ رایگان - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Scratch (اسکرچ) یک نرم افزار برنامه نویسی تصویری مخصوص کودکان و نوجوانان و افرادی که میخواهند اولین بار برنامه نویسی را یاد بگیرند. با استفاده از نرم افزار Scratch می توان به راحتی انواع بازی ها، انیمیشن ها و محتوای گرافیکی تعاملی را در زمینه های مختلفی چون ریاضی، علوم کامپیوتر، هنر، زبان، مطالعات اجتماعی و ... را بدون حتی یک خط کد نویسی ایجاد کرد و آن ها را از طریق اینترنت با سایرین به اشتراک گذاشت و یا به عنوان محتوای آموزشی از آن ها بهره برد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Scratch:
دوره آموزش اسکرچ رایگان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکرچ رایگان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد زنگی

با سلام وقت شما بخیر ممنونم از ویدئو آموزشی که برای اسکرچ تهیه و در اختیار ما قرار دادید . سپاس فراوان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی