اطلاعات دوره
فیلم آموزش افزایش امنیت وردپرس - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش افزایش امنیت وردپرس - متوسط

21,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 21,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی راه های افزایش امنیت سایت وردپرس به صورت کامل آموزش داده می شود.-با دانلود آموزش  تو این دوره آموزش وردپرس سعی شده از مقدماتی تا پیشرفته کارهایی که در ارتباط با بالا بردن امنیت سایت وردپرس انجام می شود آموزش داده شود تا هکر ها نتوانند روی وب سایت ما نفوذ بزنن. دوستانی که در حوزه سایت داری فعالیت میکنند توصیه میشود این دوره رو از دست ندن.
دوره فیلم آموزش افزایش امنیت وردپرس - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش افزایش امنیت وردپرس - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی غلامی

دوره مفید و کوتاهی بود

میلاد سلطانی

بدون متن

مهدی امیری

عالی

ariya 1202

تشکر از جناب آقای سعیدی بابت این آموزش فوق العاده

سینا بش

عالی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی