اطلاعات دوره
دوره آموزش گوگل ادوردز (Google AdWords)
مسیر آموزشی

دوره آموزش گوگل ادوردز (Google AdWords)

42,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 42,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش گوگل ادوردز (google ads)، چگونگی استفاده از تبلیغات پولی گوگل برای وبسایت ها به منظور رشد و توسعه‌ی فروش را خواهید آموخت. در این آموزش ابتدا بررسی می کنیم که گوگل ادوردز (google adwords) چطور کار می کند و چطور با آنچه که کسب و کار و مشتریانتان نیاز دارند متناسب می شود. در مورد نحوه راه اندازی یک حساب کاربری در گوگل ادوردز و شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی مورد نیاز خواهیم گفت که پایه و اساس همه ی تبلیغات بزرگ است. در این دوره مبانی تبلیغات پرداخت با هر کلیک را با گوگل ادوردز (Google Ads)، پلتفرم PPC پیشرو در صنعت گفته می شود. پس از راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ می توانید نحوه استفاده از گزارش ادوردز و گوگل آنالیتیکس را برای نظارت بر عملکرد آن ها یاد بگیرید. این دوره به شما کمک می کند تا مواردی مثل نحوه ی بهینه سازی تبلیغات برای به دست آوردن کلیک بیشتر، تبدیل و در نهایت بازده بیشتر سرمایه شما (ROI) را یاد بگیرید. در آخر هم، فراتر از اصول اولیه ادوردز با افزونه های تبلیغاتی، خصوصیتی که می تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد آشنا می شوید. 
دوره دوره آموزش گوگل ادوردز (Google AdWords) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 42,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش گوگل ادوردز (Google AdWords) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پورعبداله پورعبداله

بدون متن

البرز محمدی

اطلاعات دوره به روز و بسیار جامع بود. ممنون که این دوره را به صورت رایگان قرار دادین

مسلم برازنده

دوره ی کاربردی

جلال محمدزاده

ممنون از اموزش خوبتون.

AFSHIN EBRAHIMI

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی