اطلاعات دوره
فیلم آموزش کامل ساخت سایت با وردپرس - همراه هدیه و قالب حرفه ای
مسیر آموزشی

فیلم آموزش کامل ساخت سایت با وردپرس - همراه هدیه و قالب حرفه ای

17,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 17,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش وردپرس به طور کامل ساخت سایت با وردپرس را می آموزید و تمام بخش های وردپرس را آموزش می بینید.-با دانلود آموزش این مجموعه بزرگ آموزشی با هدف آموزش کامل ساخت سایت با وردپرس برای همه سنین طراحی شده.  کاربر پس از مشاهده آموزش کامل وردپرس توانایی ساخت وب سایت هایی وردپرسی با کاربرد های متفاوت را خواهد داشت. در این مجموعه بجز فایل های آموزشی که شامل ویدئو های آموزشی و کتابچه الکترونیکی 300 صفحه ای می شود، هدایای ویژه ای که هر کدام از آنها در سایت های دیگر با قیمت های بالا به فروش می رسد، قرار گرفته است.
دوره فیلم آموزش کامل ساخت سایت با وردپرس - همراه هدیه و قالب حرفه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استودیو ایرسا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 17,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش کامل ساخت سایت با وردپرس - همراه هدیه و قالب حرفه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی دلدار

کیفیت آموزش و مهارت و تسلط مدرس عالی بود

مهدی رضایی

مطالب اموزشی خوب بود فقط کیفیت صدای ویدیو ها پایین هست

حامد شیروانی

بسیار کاربردی

سینا بش

برای من کاربردی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی