اطلاعات دوره
آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول - متوسط

54,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 54,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول، اصول تبلیغ نویسی و نحوه نوشتن متن به شکلی که برای مخاطب جذاب باشد و باعث افزایش فروش شود را خواهید آموخت. در فروش حضوری، شما از طریق ملاقات با مخاطب و ارائه توضیحات در مورد محصول و ویژگی های آن، مخاطب را قانع به خرید محصول می نمایید. در صورتی که در فروش های اینترنتی، صفحه فروش محصول به جای شما این کار را انجام می دهد و وظیفه فروش محصول بر عهده صفحه است. لذا صفحه محصول شما فروشنده محصول به حساب می آید.  زیگ زیگلار : "فروش، اساساً انتقال احساسات است". نگارش یک صفحه محصول موثر تاثیر بسزای در میزان فروش محصول شما خواهد داشت. بر اساس تجربیات، نویسندگان خبره پیام فروش می توانند از هوای اطراف خود درآمد کسب کنند. اما چرا پیام فروش و متون تبلیغاتی کسب و کارها اغلب ناموفق است؟
دوره آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط كريم كنعاني مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 54,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پویا روحی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی