اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت چت آنلاین فارسی در وردپرس با افزونه crisp
مسیر آموزشی

آموزش ساخت چت آنلاین فارسی در وردپرس با افزونه crisp

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، راه اندازی سیستم چت آنلاین فارسی آموزش داده می شود تا پشتیبانی در سایت وردپرسی با پلاگین Crisp به خوبی انجام شود. (آموزش رایگان) در این دوره چه آموزش داده می شود؟ آموزش ایجاد سیستم چت آنلاین با Crisp : همانطور که مي دانيد راه هاي بسياري براي ارتباط با مشتريان در وب سايت وجود دارد که از جمله اين راه ها: پيامک، تماس، شبکه هاي اجتماعي و… مي باشد. شما مي توانيد به فراخور نياز هاي خود و با استفاده از تکنيک ها و روش هايي با مشتريان خود ارتباط برقرار کنيد. در اين مقاله يکي ديگر از روش هاي ارتباط با مشتريان که چت آنلاين مي باشد را به شما آموزش مي دهيم. در ادامه با ما همراه باشيد…
دوره آموزش ساخت چت آنلاین فارسی در وردپرس با افزونه crisp دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت چت آنلاین فارسی در وردپرس با افزونه crisp را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سپهر جانبازی

دوره ی عالیی بود

اصغر بیالی

خیلی عالی بود

Zeus

عالی بود

قاسم آرین

عالی

آنا محمدی

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی