اطلاعات دوره
آموزش افزایش سرعت وب سایت وردپرسی با افزونه WP Rocket
مسیر آموزشی

آموزش افزایش سرعت وب سایت وردپرسی با افزونه WP Rocket

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پلاگین WP Rocket یک از بهترین افزونه های وردپرسی برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی است با یادگیری این افزونه قدرتمند میتوانید وبسایت وردپرسیتان را سریع کنید. افزونه wp-rocket وردپرس که به صورت تجاري عرضه شده تا به امروز جزو بهترين افزونه هاي وردپرس شناخته شده که ازش ميتونيم براي افزايش سرعت وردپرس و به عنوان بهترين افزونه کش وردپرس استفاده کنيم تا سرعت سايت خودمون را به اندازه قابل قبولي افزايش دهيم. با استفاده از افزونه wp-rocket ميتونيد تا بر روي بخش‌هايي مثل تصاوير، فايل‌هاي html، فايل‌اي استايل قالب، فايل‌هاي جاوا اسکريپت، استفاده از شبکه تحويل محتوا و… تمرکز کرده و با قابليت‌هايي که در اختيار شما قرار خواهد داد سرعت سايت وردپرس خودتون را افزايش دهيد. در اين آموزش قصد دارم تا به نحوه استفاده از افزونه wp-rocket بپردازم تا با هم ديگه تنظيمات افزونه را شخصي سازي کرده و سرعت سايت وردپرسي خودمون را با استفاده از افزونه موشک وردپرس افزايش دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.
دوره آموزش افزایش سرعت وب سایت وردپرسی با افزونه WP Rocket دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش سرعت وب سایت وردپرسی با افزونه WP Rocket را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید محبی

کوتاه و کاربردی

Zeus

عالی بود

Elyas Elyas

سلام پس نیاز به نصب افزونه optimas برای عکس نیست، کش تصاویر که خود افزونه انجام میده کافیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی