اطلاعات دوره
آموزش افزایش امنیت سایت وردپرس با افزونه All In One Wp Security
مسیر آموزشی

آموزش افزایش امنیت سایت وردپرس با افزونه All In One Wp Security

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پلاگین All In One Wp Security چندين افزونه امنيتي را در خود جاي داده با یادگیری این آموزش به راحتی قادر خواهيد بود که سايت وردپرسی خود را کاملا امن کنید. در این دوره چه آموزشی داده می شود؟ بسياري از صاحبان وبسايت هاي کوچک اهميت آنچنانی به حفظ امنيت وردپرس نمی دهند. آنها فکر مي کنند احتياجی به استفاده از افزونه ها و موارد امنيتی نيست اما اين يک تصور اشتباه است. چنانچه وبسايت کوچک يا بزرگی داريد بايد بخشی از تفکر شما برای حفظ امنيت وردپرس باشد و کوچک بودن وبسايت شما به معناي اين نيست که تحت حمله قرار نمي گيرد برعکس دسترسي و هک شدن آن به مراتب راحت تر است پس بايد اقداماتی برای محافظت از وبسايت خود انجام دهيم، با آموزش امنیت وردپرس با افزونه All In One WP Security همراه ما باشيد .
دوره آموزش افزایش امنیت سایت وردپرس با افزونه All In One Wp Security دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش امنیت سایت وردپرس با افزونه All In One Wp Security را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Forever

خیلی عالی بود.ممنونم

مجید محبی

ساده و روان بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی