اطلاعات دوره
آموزش Canva برای تولید محتوا اینستاگرام - همراه اکانت رایگان کانوا
مسیر آموزشی

آموزش Canva برای تولید محتوا اینستاگرام - همراه اکانت رایگان کانوا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کانوا برای تولید محتوا اینستاگرام نحوه طراحی پست و استوری اینستاگرام را با استفاده از canva pro میاموزید، هدیه این دوره اکانت کانوا به صورت رایگان. همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در سراسر جهان است که به وسیله آن کاربران این امکان را دارند که تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در آموزش canva قصد داریم نحوه استفاده از اپلیکیشن کانوا را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن محتوای زیبا برای خود تولید کنید. Canva Pro اپلیکیشنی است که طراحی و ویرایش عکس را ساده و سرگرم کننده می کند. توسط این اپلیکیشن می توانید عکس ها و پوستر فوق العاده ایجاد کنید، حتی اگر یک طراح حرفه ای نباشید. این یک برنامه طراحی گرافیک است که امکاناتی از قبیل ویرایشگر عکس، ساخت استوری اینستاگرام، ساخت لوگو و طراحی پست اینستاگرام را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
دوره آموزش Canva برای تولید محتوا اینستاگرام - همراه اکانت رایگان کانوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد خالقی اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Canva برای تولید محتوا اینستاگرام - همراه اکانت رایگان کانوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کوثر حیدری

آموزش ساده و بسیار کاربردی بود.

halimeh

مناسب و کاربردی

کاربر سایت

سلام به نظرم دوره خیلی خوبی بود تمام این دوره ها در اینستاگرام با مبلغ های زیاد به فروش می رسد ممنون از شما

علی مهریار

دوره بسیار مفید و قابل استفاده بود زیرا پروژه محور بودن دوره و مثال های عملی به درک بهتر محیط و ابزار نرم افزار کمک می کرد و از طرفی بیان شیوا و ساده ی مدرس به تفهیم بهتر مفاهیم کمک می کرد.

Taraneh

به نظرم این دوره خیلی مفید هست حتی بیشتر از اموزش های فتوشاپ

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی