اطلاعات دوره
همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک - متوسط
مسیر آموزشی

همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک به صورت اجمالی به معرفی و تحلیل چهار ابعاد رفتاری انسان براساس رفتارشناسی دیسک در خصوص افراد می پردازیم. در دوره آموزش رفتارشناسی به روش دیسک به معرفی و تحلیل چهار ابعاد رفتاری انسان ها براساس مدل دیسک می پردازیم. یادگیری این ابعاد و تیپ های مربوط به آن به شما در بهبود مسیر شغلی، ارتباط موثر با سایرین، مدیریت و رهبری سازمان ها و تیم ها بسیار کاربرد دارد. دوره رفتارشناسی دیسک به شما یاد می دهد که اگر افراد را بشناسید به سادگی هر چه تمام شما می توانید به ذهن افراد بروید و هر آنچه می خواهید بکنید ولی فقط باید بدانید و عمل کنید. آنچه در همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک بیان می شود:• آشنایی با ابعاد رفتاری در مدل دیسک • شناخت تیپ های رفتاری و مکمل های آن ها • کشف تیپ رفتاری خود از طریق تست استاندارد 
دوره همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره همایش شخصیت شناسی و رفتارشناسی با مدل دیسک - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا آخوندزاده

عالی

علیرضا جمال نژاد

عالی

محمد حسین فیضی

عالی بود

مهشید میرزاییان

بسیار استفاده بردم

حسین عنایتی

هی بابا خفن واقعا عالی بود این دوره و همه دوره هاتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی